Pn-Pt: 8-19 Sb: 9-14 Masz pytania? Zadzwoń telefon icon min+48 883 712 812 61 628 21 03

A A A

 

 

Tuborg HD | Polski akumulator

 
Akumulator ciężarowy Tuborg HD to akumulator, który idealnie nadaje się do:
  • maszyn rolniczych,
  • sprzętu budowlanego,
  • autokarów,
  • minibusów o niższych wymaganiach energetycznych.
 
Akumulator gwarantuje rozruch i bezawaryjne działanie w każdych warunkach. Zawdzięcza to wyjątkowej technologii oraz systemowi centralnego odpowietrzenia "KAMINA".
 

akumulatory ciężarowe

 

 Akumulatory Tuborg to:

  • pełna gama akumulatorów do samochodów osobowych i ciężarowych,
  • akumulatory do ciągników i maszyn rolniczych oraz pojazdów specjalnych,
  • optymalna konstrukcja płyty zapewniająca mocniejszą budowę wewnętrzną akumulatora,
  • specjalna formuła masy czynnej, 
  • bardzo dobre parametry rozruchowe,
  • ergonomiczne uchwyty,
  • system „KAMINA” centralnego odpowietrzenia.

 

 

Tuborg HD | System Bartona

Producent akumulatorów Tuborg jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu metodą rozpyleniową. Metoda oparta jest na systemie BARTONA. Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem. Dzięki temu można otrzymać wyrób o żądanych parametrach bez utraty jakości produktu. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo. Umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach oraz uzyskanie wysokiej pojemności. Kluczowe procesy produkcyjne są ciągle rozwijane. Głównie pod kątem automatyzacji i robotyzacji. Korzyści z tego płynące to wysoka i powtarzalna jakość. A także wysoka wydajność i efektywność produkcji.

 

Tuborg HD | System formacji

System do formacji akumulatorów polega na ciągłej cyrkulacji elektrolitu. A także zmianie jego gęstości podczas procesu formacji. Proces ten łączy kilka czynności, które do tej pory były realizowane osobno. Płynące z tego korzyści to:

  • Krótki czas formacji. Redukcja czasu do 80% w porównaniu do procesów standardowych.  Formacja dla niektórych typów do 8 godzin.
  • Optymalne uformowanie elektrod.
  • Wysoka jakość procesu. Otrzymujemy elektrolit o precyzyjnie ustalonych i powtarzalnych parametrach.
  • Pełna kontrola procesu poprzez system wizualizacji i rejestrowania danych.    

Wymienione zalety pozwalają na osiągnięcie powtarzalnych parametrów akumulatora. Skutkują one dużą trwałością eksploatacyjną.

 

Tuborg HD | Parametry

 

Typ
 akumulatora 
Pojemność (Ah)  Prąd rozruchu (A) 
THD6-80 6V 80 520
THD6-165 6V 165 900
THD6-195 6V 195 1000
THD6-215 6V 215 1150
THD620-085 120 850
THD622-902 122 900
THD622-903 122 900
THD638-085 138 850
THD640-090 140 900
THD643-080 143 850
THD642-904 142 850
THD648-095 148 950
THD652-095 152 950
THD654-095 154 950
THD670-090 170 900
THD680-100 180 1000
THD690-110 190 1100
THD692-110 192 1100
THD698-115 198 1150
THD725-125 225 1250
THD732-130 232 1300
Akumulator Tuborg AGM

Akumulatory w systemach Start-Stop


Od roku 2012 emisja CO2 w nowo rejestrowanych samochodach osobowych nie może przekroczyć 130 g CO2/km. Normy emisji CO2, będą systematycznie zaostrzane do 95g CO2/km w 2020 roku. W związku z tym, rosła będzie ilość nowych samochodów wyposażonych w System Start/Stop, pozwalający na oszczędność paliwa oraz zmniejszenie emisji CO2 nawet o 10%. Dynamiczny rozwój rynku samochodów w Europie, spowoduje że w roku 2015 100% nowych samochodów będzie wyposażonych w System Start-Stop.

Tuborg

Akumulatory w systemach Start-Stop| Tuborg EFB


Od roku 2012 emisja CO2 w nowo rejestrowanych samochodach osobowych nie może przekroczyć 130g CO2/km. Normy emisji CO2, będą systematycznie zaostrzane do 95g CO2/km w 2020 roku. W związku z tym, rosła będzie ilość nowych samochodów wyposażonych w System Start/Stop. Pozwoli to obniżyć zużycie paliwa oraz zmniejszy emisję CO2 nawet o 10%. Dynamiczny rozwój rynku samochodów w Europie, spowoduje że w roku 2015 100% nowych samochodów będzie wyposażonych w System Start-Stop.

Polski akumulator Tuborg Black

Tuborg Black | Polski akumulator

Tuborg Black to uniwersalny akumulator, który jest doskonałym kompromisem między ceną a jakością. Spełnia wymagania wszystkich samochodów z podstawowym wyposażeniem. Bardzo dobre parametry rozruchowe, system centralniego odpowietrzenia "Kamina" powodują, że sprawdzi się także w autach dostawczych oraz ciężarowych. Szeroki wolumen akumulatorów Tuborg zapewnia odpowiedni wybór do każdego pojazdu.

 

Polski akumulator Tuborg Silver

Tuborg Silver | Polski akumulator

Tuborg Silver jest akumulatorem najwyższej jakości. Jest odpowiedni dla pojazdów klasy premium o wysokich wymaganiach energetycznych, pojazdów mocno eksploatowanych np. taksówki, karetki pogotowia. Doskonały dla pojazdów poruszających się głównie w ruchu miejskim. Ze względu na bardzo niskie odparowanie i szczelną obudowę nie wymaga obsługi. Konstrukcja akumulatora Tuborg Silver zapewnia długie, bezproblemowe działanie nawet w najtrudniejszych warunkach.

 

akumulator Tuborg Gold

TUBORG GOLD | Polskie akumulatory

Tuborg Gold jest akumulatorem najwyższej jakości. Jest odpowiedni dla pojazdów:

  • klasy premium o wysokich wymaganiach energetycznych,
  • mocno eksploatowanych np. taksówki, karetki pogotowia,
  • poruszających się głównie w ruchu miejskim.

Ze względu na bardzo niskie odparowanie i szczelną obudowę nie wymaga obsługi. Konstrukcja akumulatora Tuborg Gold zapewnia długie, bezproblemowe działanie nawet w najtrudniejszych warunkach. Dzięki zastosowaniu stopów srebrowo-wapniowych akumulator będzie zawsze w pełni naładowany i gotowy do działania.



tuborg gold budowa wieczka

Zalety akumulatorów Tuborg Gold

  • zwiększona odporność na korozję poprzez zastosowanie unikatowych stopów ołowiu,
  • najwyższa ochrona przeciwwyciekowa (zgodnie z wymaganiami przemysłu samochodowego nawet w ekstremalnie przechylonym położeniu tzw. wieczko Duplex),
  • znakomite rezultaty w teście obracania,
  • wysokie bezpieczeństwo dzięki urządzeniu przeciwwybuchowemu (specjalna wkładka, która zapobiega zapłonowi iskrowemu z zewnątrz),
  • idealny dla nowych samochodów z dużą ilością odbiorników energii,
  • do pojazdów o dużej pojemności i mocy silnika,
  • do samochodów szczególnie intensywnie eksploatowanych,
  • odporny na ekstremalne temperatury,
  • idealny do instalacji w kabinie pojazdu
  • elektrody dodatnie i ujemne wykonane są na bazie stopu wapniowo-srebrowego w technologii cięto- ciągnionej.

 

TuborgGold

Tuborg Gold a technologia

Producent akumulatorów Tuborg jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu (podstawowy składnik pasty akumulatorowej) metodą rozpyleniową. Jest ona oparta na systemie BARTONA. Metoda ta jest stosowana w krajach Ameryki Północnej i Dalekiego Wschodu. Tam wytwarzane jest 75% światowej produkcji akumulatorów.

Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem. Pozwala to uzyskać wyrób o żądanych parametrach i utrzymać jego jakość. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo – umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach. Przyczynia się to do uzyskania wysokiej pojemności.

Kluczowe procesy takie jak:

  • produkcja płyt,
  • montaż,
  • formacja akumulatorów

są ciągle rozwijane głównie pod kątem automatyzacji i robotyzacji. Korzyści z automatyzacji procesów produkcyjnych należy rozpatrywać w kilku kategoriach. W aspekcie produktu zapewnia się wysoką i powtarzalną jakość. Z kolei w aspekcie procesu osiąga się wysoką wydajność i efektywność produkcji.

Wreszcie z punktu widzenia utrzymania wyposażenia technicznego mamy wysoką niezawodność i dyspozycyjność produkcyjną maszyn i linii . . Zmniejszenie bezpośrednich nakładów obsługi. Obniżenie kosztów usług utrzymania ruchu, serwisów i remontów.

 

Tuborg Gold

Formacja akumulatorów Tuborg Gold

System do formacji akumulatorów oparty jest o ciągłą cyrkulację elektrolitu. Jednocześnie następuje wymiana jego gęstości podczas procesu formacji. Proces ten łączy kilka operacji, które do tej pory były realizowane na osobnych węzłach produkcyjnych. Wynikają z tego następujące korzyści:

  • Krótki czas formacji. Redukcja czasu do 80% w porównaniu do procesów standardowych. Formacja dla niektórych typów wynosi nawet do 8 godzin.
  • Optymalne uformowanie elektrod. Proces formacji odbywa się przy ciągłej cyrkulacji elektrolitu o niskiej gęstości. Pod koniec procesu jest wymieniany automatycznie na elektrolit o zadanej gęstości. Zapewnia to najlepsze przemiany elektrochemiczne.
  • Wysoka jakość procesu. Elektrolit jest przygotowywany i nadzorowany przez wysokiej klasy układ do mieszania. Otrzymujemy elektrolit o precyzyjnie ustalonych i powtarzalnych wartościach temperatury i gęstości.
  • System wizualizacji i kompleksowe rejestrowanie danych zapewniają pełną kontrolę procesu.

Wymienione zalety pozwalają na osiągnięcie powtarzalnych parametrów akumulatora. Przekłada się to na wysoką trwałość eksploatacyjną.

 

 

Akumulatory Optima Blue Top

Akumulatory Optima Blue

Mają ciaśniej ułożone płytki, co zmniejsza opór wewnętrzny. A mniejszy opór wewnętrzny to więcej mocy, zmieszczonej na mniejszej powierzchni. Dodatkowo, wszystkie spiralne płytki są unieruchomione, co oznacza, że akumulator jest bardziej odporny na wibracje. Czyni go to idealnym do zastosowań w warunkach intensywnego ruchu.

 

Akumulatory Optima YellowTop

Akumulatory Optima Yellow Top

 

Akumulatory Optima mają gęściej ułożone płytki, co zmniejsza opór wewnętrzny. Mniejszy opór wewnętrzny to więcej mocy, zmieszczonej na mniejszej powierzchni. Dodatkowo, wszystkie spiralne płytki są unieruchomione. To oznacza, że akumulator jest bardziej odporny na wibracje. Dzięki temu idealnie nadaje się do zastosowań w warunkach intensywnego ruchu.

 

Akumulator Optima

Akumulatory Optima Red Top

Akumulatory Optima mają ciaśniej ułożone płytki, co zmniejsza opór wewnętrzny. A mniejszy opór wewnętrzny to więcej mocy, zmieszczonej na mniejszej powierzchni. Dodatkowo, wszystkie spiralne płytki są unieruchomione, co oznacza, że akumulator jest bardziej odporny na wibracje. Czyni go to idealnym do zastosowań w warunkach intensywnego ruchu.

 

Nowość - baner
 

Ładowarka Victron Blue Power 12V - 4A 

 

Wodoodporna, ograniczenie zużycia akumulatora: tryb Storage, różne zakończenia kabli wyjściowych.

Redukcja zużycia akumulatora przy ograniczonej eksploatacji: tryb Storage

 

Tryb Storage

Tryb zostaje uruchomiony, zawsze gdy akumulator nie jest wykorzystywany przez 24 godziny. W trybie tym napięcie zostaje zredukowane do 13,2 V celem zminimalizowania gazowania i korozji na biegunach dodatnich. Raz na tydzień napięcie jest podnoszone do napięcia absorpcji w celu doładowania akumulatora. Zapobiega to rozwarstwieniu elektrolitu i siarkowaniu - głównym przyczynom przedwczesnego zużycia akumulatorów.